Wednesday 7 January 2015

WELCOME 2015




As salam semua. Rasa tak lambat kan nak wish welcome to 2015. Tiada pengharapan yang tinggi untuk tahun ini, Cuma mengharapakan 2015 memberikan banyak perkara yang manis, happy dan terbaik. Semoga Allah peliharakanlah kesihatan yang baik untuk dilla juga keluarga bagi meneruskan kehidupan seharian mencari rezeki untuk anak-anak. Bekalan agama dunia dan akhirat buat kami sekeluarga. Moga Allah kukuhkan iman kami sekeluarga. Limpahi rezeki halal untuk kami. Pelihara juga anak-anak kami dengan kesihatan yang baik, akhlak yang terpuji, juga anak-anak yang solehah dunia dan akhirat.

Semoga kerukunan rumah tangga yang kami bina sentiasa dalam rahmat Allah swt, bahagia hingga ke Jannah. Menjadi isteri yg solehah dunia dan akhirat untuk suami tercinta. Menjadi ibu yang mithali dan terbaik untuk anak-anak kami qaseh qaleesya sofea & qaseh qhayla Amanda juga yang bakal lahir ini nanti. In shaa allah.

Tahun 2015 ura-ura dah ramai yg menyatakan bakal gawat. Apapun kita sekarang perlu berjimat cermat. Utamakan apa yang perlu. List down kalau boleh. Elakkan pembaziran. Apapun nak buat kita ukur baju di badan sendiri.

Ok bye, J

No comments: