Monday 24 November 2014

LAST DAY SEKOLAH


Jumaat lepas 21/11/2014 last day persekolahan di sekolah kakak. Maka bermulalah sessi cuti sekolah. So tahun depan kakak dah 5 tahun still akan bersekolah di sekolah yg sama Tadika Afthal. Untuk hari last persekolahan ni kakak dan murid-murid lain dapat free gift dari pengetua sekolah tersebut. Dalam beg tu ada set warna pensil, pen, pencil box, buku warna. Happy betul kakak bila dapat hadiah macam tu. Cuma sayang kakak agak kurang pandai jaga barang-barang macam ni. Dilla ni kerap bising pasal barang-barang yg kakak tak tahu nak simpan. Lepas ni harap dia pandai jaga barang. Ok kita cuci mata sambal tengok picture yang telah cikgu Azie whatsapp pada dilla .
Tak tahu naper pagi ni bangun mata kakak bengkak sebelah. Mungkin kena gigit semut halus. Kalau korang teropong dekat-dekat mang nampak mata tu sepet sebelah. Sib baik sikit jelah.Letak minyak gamat tum akin oklah.





Comel-comel jer budak-budak ni semua kan. Semoga anak-anak ini membesar dengan sihat, di berikan kesihatan yang baik, menjadi anak yg soleh dan solehah, cantik akhlak dan taat pada perintah Allah swt juga pada ibu bapa.
 

No comments: